2012-06-06
21:59:17

Nu svarar jag på frågorna



   

Greta med ett e om Frågestund:
Om du hade fått göra din näsa större eller mindre vad hade du då valt??????

Svar: Haha, jadu. Vad hade jag valt? Kanske mindre, jag vet inte.

Rune med e om Frågestund:
Vill du bli astronaut när du blir stor?

Svar: Nej det vill jag nog inte.

Pelle om Frågestund:
Hur många har du varit tillsammans med?

Svar: 2 st, men det var när jag gick i 1 och 4. Så det var ju inte som seriöst.

Saga om Frågestund:
Hej! Vad heter din skola?????????????

Svar: Hej! Högalidskolan.

Robert om Frågestund:
Hur många har du kysst?????

Svar: Om man inte räknar med mina hundar, så ingen.

  Tinaa om Frågestund:
Vilka bloggar läser du varje dag?
Vad är ditt drömjobb? :)

Svar: Jag läser Kenzas och mina vänners bloggar som Selma och Linas, Ida Waistedts, Jenny Ejeblads mm. :) Mitt drömjobb är nog vetrinär.

Josefin om Frågestund:
Vem skulle du vilja börja umgås med? :)♥

Svar: Jadu, många. :)

Anonym om Frågestund:
Vem var din första bästa kompis?

Svar: Ida Fors i Junis och Selma.

anonym om Frågestund:
Vem var den första du var tillsammans med?

Svar: Anton Eliasson.

Petra.I om Frågestund:
Vad väljer du helst, bästavännen/vännerna eller pojkvän? kramar

Svar: Jag skulle klart välja bästavännerna.

-- om Frågestund:
Om du fick vara någon annan för en dag, vem skulle du då vara?

Svar: Menar du en kändis eller en "vanlig" person? Jadu, Jag vet faktiskt inte. Kanske någon som är rik?

Lovisa om Frågestund:
Vem är det du kan lita på mest i din nuvarande klass? Saknar du någon från din gammla klass? (:

Svar: Elias, Kasal, Ellen och  Samina. Ja herregud! Nästan alla!

Anonym tack om Frågestund:
Vilka är dina bästavänner och vilka kan du lita på till 100%? :) Ps, när ska du svara på dom? :)

Svar: Selma, Kasal, Elias, Ida Fors och Lina. Hehe, Idag. :)

Tindra 10år om Frågestund:
Vad vill du bli när du blir stor? :)


              

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: