2012-05-27
17:38:36

27 maj


Hej.
Har inte bloggat på 3 dagar nu men ihelg har jag faktiskt sovit hos Selma.
Orkar inte dra upp så mycket detaljer nu men kan berätta lite iaf.
Igår så var jag,Selma,Ellen,Samina & Mickis å spelade brännboll.
Jag och Ellen var på lag i slutet och vi fick vara inne minst en timme. ;)
Sen så sov Ellen också hos Selma, så vi kollade esc och en skräckis.
Skräckisen hette Shutter och var as äcklig!
Den var på japanska så då var den ännu äckligare.

Har kommit hem för ungefär en timme sen å har hunnit plugga lite inför no provet som är på tisdag.
Har lite huvudvärk och mår illa, kanske håller på å bli sjuk?
Nej det får jag inte bli.
Är ju bara 11 dagar kvar av skolan!
Längtar såhäääääääär mycket!

Postat av: -

wow, du är vacker! :D

2012-05-28 | 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: