2010-12-13
19:22:35

I don't care anymore!

Hej.
Idag vare ju skola var med bästa Lina Nylund♥
Imorron ska jag inte vara med henne för hennes mamma fyller år så ska nog inte störta in..
Är så jävla arg nu asså!
Vad är det för fel?!
Aa men iallafall hade Monica och Sofie (tjejgrupp).
Där kan man prata känslor osv..
Men man kan inte lita på alla så man kan ju inte säga rakt ut vad man tycker och tänker om allt skit.
Är ganska arg nu så det blir lite konstigt nu.
Ska inte ta upp alla känslor på bloggen.
För mitt privat liv ska ju inte ni bli inblandade i.
Men jag och Lina ska starta en egen blogg.:D
Men nu ska jag in på fb.
Bye//Livan♥

 Cutest on earth♥ ILY♥
Postat av: Idaaah<3

Sööt som socker är du!<3

2010-12-13 | 21:55:01
URL: http://iloveyounow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: