2010-12-17
22:13:57

Manage your thing and I mine!

Hello.
Sov över på skolan igår med tjejerna.
Vi hade väldigt trevligt.
Vad vi gjorde: Kurragömma med dunk,Jaga,Kort,Film,Ett frågespel.
Nåmer gjorde vi väl inte.
Men vi skulle kolla en skräckis å när vi börjat kolla kommer dom föräldrar som var där med oss å säger "Ni får inte kolla den här,Den är från 15." Jag menar nå har väl alla sett en film från 12-15?
Jaja då fick vi titta "Adam & Eva" kul.
Men man fick ett gott skratt iallafall. :)
Jag,Lina,Moa å Mikaela somnade 2.40
Man fick ingen sömn där!
Sen skulle man upp 06.30
Då kom städerskorna och börja tjafsa.
Nå 06.45 var man påklädd å hade städat.
06.55 gick jag,Lina,Ida.F,Ida.w å Alva ner till 6bs klassrum.
Vi la oss på deras bord å somnade.
08.00 kom killarna till skolan. (Det hördes!)
Vi var ju lediga då.
Vi vaknade lite då å då.
09.00 vaknade vi å gick hem.
När jag kom hem stälde jag ner väskan å sovsäcken & gick å hämtade ett täcke.
Tog täcket å kudden å gick å la mej i soffan & slog på tv.
Då somnade jag å vaknade 14.00
Sen låg jag & bara kollade tv tills Todde kom hem & han kom hem 16.00
Så det har varit en slapp dag.
Men 18.30 ringde Lina & frågade om jag skulle vara med henne då blev det att vara med henne till 20.45
Så nu ligger jag i min säng och bloggar å lyssnar på musik då.
Har inte så mkt mer att berätta.
Go'natt/Lillalivan <3

Ps:I Love U <3

Postat av: Lovisa the best

Hej vad betyder rubriken? :)

2010-12-17 | 22:16:59
URL: http:// Hemlig! ;)
Postat av: Livan

Sköt ditt så sköter jag mitt!

2010-12-18 | 15:42:09
Postat av: anonym

det betyder typ sköt ditt & jag mitt

2010-12-19 | 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: