2010-07-06
13:45:44

NU kommer bilderna alla väntat på!

Hej.
Idag har jag vaknat 8.30 och kollat på tv på "sommarlov".
Vid 10.45 åt jag frukost och klädde på mig.
Mommo & moffa har åkt till Kiruna idag och kommer tillbaka vid 16.
Så jag är med Åsa & Mats och hundarna.
Så vi åkte ner med båten till sjön.
Sen när vi kom hit så fyllde vi en balja full med vatten och badade Zmilla & Sita för dom hade varit i diket och jagat råttor.
Men nu sitter jag i sängen och lyssnar på Beyoncé med Scared of lonely.
Men nu kommer Brasilien & Portugal bilderna.(:
    Här är vi på en resturang i Portugal.Han ville fota sig med mig för att jag var ljus och hade ljust hår.xD
Det var en blomma som var under en lampa.
Det var en lägenhet bygd av typ glas.
    Sen gick vi på ett JÄTTE stort shoppingcenter.
Väggen utanför hotellet som vi bodde på i Portugal.
Samma dag som vi skulle åka till Brasilien så var vi i en musik park dom hade gjort massa grejer.Det jag står på är en poloplong.När man gick på dom där plattorna så plingade det.
I musik parken såg vi en liten söt ödla som hade tappat halva svansen!.
Det var som linbanor åsså åkte man.
Jag tror jag laddar upp brasilien bilderna på det andra inlägget.
Kram//Liv              

Postat av: Helen

OOOHHHH, vad jag längtar till i morgon när jag får se nästa bilder. Tjolahopp...........

2010-07-06 | 18:36:20
Postat av: Anton

vad fint det var där!

2010-07-12 | 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: