2010-07-08
12:48:21

Torsdag..

Hej.
Igår så var jag med Ida när hon kom hem.
Hon kom hem 1 och ½ timme för tidigt och då blev jag glad.:)
Sen vid fem snåret så frågade Ida om jag ville vara med och dansa på avslutningen av fotbollsskolan nästa vecka på fredag?
Då sa jag först "Nej aldrig,Jag kan INTE dansa!!"
Men efter ett tag sa jag "När ska vi vara där då??"
Då blev Ida glad och sa då "Vid 6"
Då tog jag på mig ett par mjukisbrallor och ett lime-grönt linne och min gröna adidas jacka.
Isabella var den som lärde oss dansen (Idas storasyster).
I början var det faktiskt svårt men när man vä kom in i dansen så var det plötsligt mkt lättare.
Så när vi skulle avsluta träningen och cykla hem så tänkte jag: "Nej en repetition till!" ;)
Och jag beundrar verkligen Isabella som kan dansa så bra!
Okej,Idag vaknade jag 8.30 som vanligt och kollade då på tv till ca 10.40.
Jag klev då upp klädde på mig och åt frukost.
Sen packade jag in mina kläder i ett litet skåp som jag kan ha som en garderob tillsvidare.
Så nu sitter jag och myser med min lilla älskling Zmilla.♥
Nu är det bara att vänta på Ida.
Hej då♥
Kramiz//Lillan♥

             En underbar sommarbild till er♥
Postat av: Anton

tänk va kul me sommar men ändå kul me vinter

2010-11-22 | 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: