2010-07-04
23:38:04

Väldigt dålig bloggning!

Hej.
Förlåt för att jag inte har bloggat sen jag kom hem från Brasilien men jag har helt enkelt inte hunnit.
Bilder från brasilien kommer inte ikväll.
Dom kommer i nästa inlägg.
Nu ligger man här i sängen i jonis och ska snart logga in på facebook.
Nästa vecka är det "Jonis fotbollsskola".
Det ska ju bli kul.(:
När jag nu loggade in på msn så hade jag 162 mail!!
oj oj.
Men jag vaknade 14.40 idag!
Lite för sent,men jag hade varit på Kirunafestivalen i går till 2.20!
I går där vid 1.45 så åkte jag och Selma whip top för sjätte gången.
Och jag hade då fått en trokadero av Camilla som jag då var tvungen att hålla i när vi åkte.
Och han ökade farten och vi fick åka längre.
Men vips så for min trokadero ut!
Och jag till Selma:Min trokadero åkte ut.
Selma:Haha!Var?
Jag:Där.
Selma:Jaha jag trodde det var ett äppelskrutt!:D
Båda garvade svin mkt.:D
Och Erik Grönwall sjöng på KF igår.
Och jag,Selma & Ida var och kollade på honom men vi såg inte så mkt för alla var så långa och vi så korta!;D
Men vi hade jätte kul.
Men god natt och sov gott.
Stora kramizar//Liv
Postat av: Helen

Hej Liv, och välkommen hem. Du verkar ha fullt upp, men bilder från Bracilien vill jag se. Linn åkte till Tyresö i lördags, hon ska vara där i 2 veckor. Vet du om att Anita har Kåkstan i sommar??? Ha det gott och hälsa Todde, mommo, moffa. Kramelikram.

2010-07-05 | 19:08:51
Postat av: Selma

Haha ja xD

2010-07-09 | 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: