2010-06-10
13:28:56

BRASILIEN HÄR KOMMER JAG!

Hej hej!
Idag hade vi en ute dag.
Det var kuul♥
Vi fick korv och saft.(:
Jag gick direkt hem sen.
Då åkte vi till Elgiganten och köpte hörlurar till mig♥ :D
Dom är Serisrosa♥
Kl:14.00 ska jag till tandläkarn.
Sen ska jag nog kolla packningen.
Så nu sitter jag här och lyssnar med mina nya hörlurar på Broken heartedgirl med Beyonce.
På söndag åker jag till luleå sen vidare till Portugal♥
Sover i Portugal en natt sen på morgonen blir det av till Fort alesa i Brasilien♥♥
Och i morgon är det skolavslutning.
På ett sätt blir det skönt att slippa skolan men kommer sakna alla mina UNDERBARA vänner♥Älskar er♥
Men som ni nog vet blir det inte av att blogga fören jag kommer hem från Brasilien.
Men i morgon hinner jag nog blogga och på lördag men inte på söndag för då bär det av.
Kanske jag kan klämma in ett litet inlägg senare.
Men det är bara kanske. :)
Så vi ses♥
Karmiz//Lillalivan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: