2010-06-01
20:21:33

Heeej♥

Jag vet att jag inte har skrivit i helgen och inte igår.
Men jag har en anledning till att jag inte skrev i helgen.
För jag hade inget internet-simkort för jag har ju en bärbar data då hade jag inge internet så då kunde jag inte skriva!Förlåt...♥

Fredag:Jag var i skolan på morgonen.
Sen gick jag hem och packade till jonis.
Kl:15.30 kom Todde då packade han.
Sen efter det åkte vi och hämtade mommo & moffa för dom skulle åka med oss till jonis.
Innan vi åkte till jonis så åkte vi förbi kyrkogården och tände ljus på mammas grav♥
Sen bar det iväg till jonis.
När vi väl var framme så åt vi lite sen så ringde jag Ida och då kom hon.=)
Sen på kvällen så gick Ida hem och matade alla kaniner.
Medans så kollade jag Talang.
Sen kom hon och då skulle jag sova hos henne.

Lördag:Jag och Ida vaknade kl:12.08 lite sent men vi var uppe till typ 4.
Vi klädde på oss och åt frukost.
Sen matade vi kaninerna♥
Efter det så spelade vi badminton & tennis(Har bilder men laddar upp sen hihi)
Sen så gick vi till mig och hoppade lite stutsmatta.
Kl:12.25 så cyklade jag & Ida till byn och köpte en glass "Skruven" & en dricka "Portello".
Efter vi hade ätit upp glassen så cyklade vi hem igen.
Då kom Todde hem och då frågade jag och Ida om vi fick sova i vårat tält.♥
Han sa ja.=D
Vi stoppade upp tältet och blåste upp luftmadrassen.
Sen bäddade vi där inne.♥
Vi var uppe till typ kl 6 på morgonen det var jätte ljust ute.

Söndag:Vaknade vi kl:12.15 klädde på oss & åt frukost
Sen hoppade vi stutsmatta ett tag.
Vi gick till Ida och spelade badminton med hennes pappa & William (hennes lillebror)
Sen gick vi till mig och hoppade stutsmatta & gick in och kollade tv.
Helt plötsligt så fick jag ett sms från OKQ8 där stod det att jag hade fått ett paket och det var min nya DS♥
Sen började vi packa för hemfärd.

Måndag is jag inte skriva om för den dan var så tråkig xD
Så nu sitter jag här i soffan hos mommo och kollar på "Äntligen hemma" xD
Kl:21.00 så ska jag kolla på Despret Housewives (Stavning)
Men idag var jag på kören och det var avslut så vi hade tävlingar och massa chips & godis.
Efter kören så tog jag ett farväl av Selma för hon åker till Vietnam imorgon men hon mellanlandar ju.
Sen åkte jag hem med Lidberg.

Hej dåå
Kramizz//Liv♥
Postat av: Anton

jäkla mycket du har skrivit!

2010-06-27 | 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: