2010-05-05
14:46:35

Hello

Idag har jag varit i skolan för jag mådde bra idag.
Och idag har vi fått våra larver.♥
Vi fick döpa våra larver så jag döpte min till Mary^^Kanske lite väl,menmen..
Kl:16.15 ska jag på stallet.
Just nu ligger jag i soffan och kollar tv och bloggar såklart^^♥
Sen kl:21.00 så är det Andra avenyn♥Den är braa.
Jag ska läga in lite bilder från igår om datan inte dampar!^^
Kramiz//Liv
Ps:Bilderna är klickbara^^
  Hehe....Min larv.^^
Fotade ännu fler bilder men orkar inte lägga upp alla!Hehe ;D
Postat av: Anton

hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooola bilder

2010-05-05 | 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: