2010-05-04
18:55:53

Music Tips♥

Hej!♥
Dagens Music Tips är Akon med Right Now.
Varför Akon blev dagens Music tips för att jag tycker han har en härlig röst och låten är väldigt bra!
Ja,Akon blev alltså dagens Music Tips.
Kramiz//Liv♥

Postat av: Maja<3

Åhh Akon är min Idol<3<3<3

Jag hörde dig på youtube och då var svin bra du är en av mina idoler:D<3

Kram Maja

2010-05-04 | 19:02:33
Postat av: Anton

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? what?

2010-05-05 | 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: