2010-05-05
20:36:01

Tjoho..

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar.
Ska snart kolla Andra Avenyn♥
Jag har precis lagt in lite bilder på datan som jag tänkte lägga upp.
Jag har varit på stallet och då red vi.
Jag fick rida Smuggles♥
Min favvo häst är ju såklart Calvados♥♥
Kanske kan klämma in en liten bild på honom(:
Efter stallet så duschade jag och sen åkte vi till mommo och åt.Mmm Vad gott det var^^♥
Nu lyssnar jag på Telephone.
Sen blir det nog Justin Bieber♥
Ska logga in på facebook nu.
Kramiz//Liv och god natt om jag inte skriver mer..♥

Kanske inte världens bästa bild menmen..Man ser iallafall min älskade Calle♥
Postat av: Anton

är det din häst asså äger du den?

2010-05-06 | 21:30:00
Postat av: Liv

nee asså det är stallets häst.min faorit häst <3

2010-05-07 | 14:01:57
Postat av: Anton

ok men den var fin!

2010-05-07 | 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: