2011-04-14
14:42:38

Bolivia Basar♥

Hi ^.^
Nu sitter jag och lyssnar på What if - Ashley Tisdale.
Ikväll kl:18.00 har vi Bolivia Basar på skolan. :D
Då samlar vi in pengar till gatubarnen i Bolivia.
Vi i sexan ska stå i fiket.
Jag vill helst stå vid kassan. ;)
Annars får man torka borden.. :s
Jag har iaf bestämt vilka kläder jag ska ha på. :) (Har ingen bild.)
Imorse kl: 09.00 så gick jag till Moa och bakade. :)
Vi bakade kakor.
De blev Bronies & Choklad kakor.
Först gjorde vi ett försök med nå kakor som såg ut som knappar, men det gick åt skogen... ;)
Haha, knapp kakorna bara bubblade i ugnen. :p
På fredag åker jag till Jonis så det blir ingen bloggning på 10 dar. :(
Om jag inte tar med datorn.?
Får se.
Ska halv sex gå till skolan med Moa. :)
I år har jag hört att dom ska sälja jätte mkt fint. :)
Så kanske köper något.
Dom brukar ha hand gjorda smycken mm.
Haha, Anton ska köpa en dricka åt mig! ;)
Ska vid halv fem börja fixa mig. :)
Kanske fotar och lägger upp på bloggen om jag hinner.
Ska iaf ha en tunika med zebra ränder och "puff puff" ärmar,leggins,skor med liten klack.
Hade velat ha mina hög klackade skor,men hade nog blivit väldigt utstirrad. ;)
Har hittat en bra danslåt som heter Push - Enrique Iglesias & Lil Wayne.
Hade velat gå i breakdance. (Stavning)
Nu ska jag slå på dumburken. ;) ;)
See ya//Lillalivan :love:
Längtar till sommaren I Sammakko. :love:
Jonis :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: