2011-04-03
18:51:42

Livet på en kylskåpsdörr

Hej!
Nu har jag och Todde och hundarna kommit hit till Inga-Britt och Leif här i Gällivare.
Så nu har jag tillgång till dator. :)
Under helgen var jag ju i Jonis.
Det har varit mest skidåkning och skoter. :)
Idag innan vi åkte hem så skulle Todde och Mats åka med skotern å hämta virke till något som jag inte vet, Men då fick jag,Ida & Zmilla åka med på en liten kälke där bak. :)
Och det fövånade mig att Zmilla var så lugn, Ja hon var så lugn så att hon sov i min famn.. ;)

Nu håller jag på att kolla var man kan köpa en bok som heter "Livet på en kylskåpsdörr".
Den är såå bra!
Den ska jag köpa direkt när jag hittat en sida var man kan köpa den! ;)
Handling:

Ovanlig och hjärtevärmande - om en mor och hennes tonårsdotter.

Claire är 15 år och uppslukad av alla möjliga tonårsbestyr: killar, skolan, kompisar, identitetssökande ...

Hennes mamma är ensamstående och har ett pressat tidsschema med jobb och tusen andra sysslor. De bor under samma tak men hinner sällan ses, än mindre prata med varandra. Oftast kommunicerar de med korta meddelanden på kylskåpsdörren.

Men när deras liv plötsligt hotas av en allvarlig kris blir det början till en förändring. Claire och hennes mamma tvingas omvärdera hur de lever och inse att relationen mellan dem är oersättlig.

Jag måste bara ha den!
Men nu ska jag försöka hitta boken.
//Lillalivan :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: