2011-04-10
14:01:30

Vill ha sommar!

HelloOo.
I helg har jag bara varit hemma.
Jag har inte orkat vara inne på datorn i helg.. :/
Ändring ska det bli!
Iallafall i fredags så var vi på lombia med klassen och spelade fotboll och brännboll. :)
Vi spelade i 4h!
Sen fick vi gå och äta på Frasses elr Annis.
Jag,Selma & Mickis gick å åt på annis som VI hade planerat!
Alla andra förutom vi då och Nicke,Linus och någon annan gick på frasses.
Sen kom Camilla och hämtade mig och Selma. :)
När jag kom hem så åkte jag och mommo på kapphAl.
Där köpte jag tre linnen och en skolavslutnings klänning. :)
Idag tror jag att jag har vaknat på fel sida..
För jag klarar inte att gå in i mitt rum för att det är stökigt!
Jag klarar inte av stökigt, jag blir arg! :p
Haha, Jag har lite kort stubin. ;)
Men nu ska jag försöka öppna dörren,ta ett steg in och städa.
Vilket inte kommer gå bra..
Jag tror jag kommer öppna dörren,ta ett steg in i rummet och sedan komma rasande och slänga igen dörren! ;)
Hehe,men nu kommer lite bilder från när jag och Selma var på stan. :) :love: (jag kommer inte ihåg när det var.)
Selma försöker komma upp. :D
Haha,själv tycker jag att hon ser ut som nån gud.. ;)
Hmm,något normal. ;) (jag har en klubba i munnen)
Haha. :D
Haha,Jag garvar alltid lika mkt. :D Tycker hon ser liten ut. ;)
//Liiv :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: