2011-08-17
21:48:04

Bloggpaus

Hej,har haft en bloggpaus nu under veckan.
Ville bara njuta av tiden innan skolan börjar.

Har varit med Ida idag. :)
Imorron ska jag,mommo,Ida & Todde till Pajala. :)
Jag och Ida kommer springa runt där.

Snart fyller jag ju år ! :D
Önskar mig:
Nikon - Systemkamera
Hamster ;)
Gavin Degraws skiva
Nada surfs skiva
Sunrise avenues skiva
Ulrik Munthers skiva
Justin Biebers skiva
Lucas scotts tröja "Keith scott body shop" :D
One tree hill grejer
Presentkort
Pengar & kläder.

Vill verkligen ha en nikon systemkamera ! :D
Men nu ska jag ta mig en dusch.
Tar nog en bloggpaus nu också,så skriver igen när jag kommer hem ist.
Godnatt//Lillalivan:love:
Så ser tröjan ut som Lucas har i oth. :D :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: