2011-08-08
19:36:57

Vi ska sova i tällt!

Hej igen!
Sitter nu här i stugan och väntar på att Ida ska smsa..
Tick tack..
Vi ska sova i tällt inatt. :D
Kanske blir lite kallt,men lite måste vi väl tåla ?
Har redan varit och handlat till ikväll.
Moffa skjutsade oss med sin bil som jag inte har suttit i på kanske 4 år.
Underbar bil dedär!;)
Men han körde sakta sakta.
Minst 35..
Så man han ju se allt omkring.
Menmen,är man gammal så är man.
I Dalsland var det varmt och skönt och här uppe i norr,kallt som jag vet inte vad! ;s
Jag is faktiskt inte rabbla upp allt jag har gjort. ;)
För jag ska ta och ringa/smsa Ida snart!
Men jag kan rekomendera att åka till Dalsland,Gummenäs.
Ja juste igår var jag och Ida på bio,Harry potter och dödsrelikerna del 2. :)
Jätte bra film,tkr att det är den bästa filmen.:)
Harry Potter:love:
Hehe. ;)
Men nu ska jag messa Ida.
Hej då//Lillalivan:love:

;D

Universeum,dålig bild men fotade med mobilen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: