2011-12-06
16:31:15

All i want for christmas is you :love:

Herregud vad det har gått bra med bloggningen då! :s
Mitt nyårs löfte ska vara att jag ska blogga minst en gång om dagen!
Måste hålla det!

Har idag kommit hem från Stockholm.
Shoppade en massa.
Mest kläder och smycken.
Kan kanske slänga in bilder senare om jag hinner för ska på streetdancen snart och efter det duscha och kolla desperata hemmafruar.
Lyssnar nu på Justin Biebers nyaste skiva "under the mistletoe."
Är på låt nr 11 vilket är "silent night." (stilla natt)
Och det som är så sjukt coolt är att min farfars farfars far har skrivit Stilla natt! :D
Är inte det typ det coolaste som finns? ;)
Ska snart träna lite på dansen.
Ska ha föreställning den 14/12.
Måste träna extra mkt för den är jag inte så bra på..
Om jag inte hinner lära mig kan jag ju inte vara med. :/
Skriver KanskE senare.
Puss ^_*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: