2011-02-12
16:05:46

Kärlek är att bli älskad som man är.

                                                            
                                                                           Hej!
Har sovit hos Lina i natt. :)
Det var kul.
Idag var jag också på marknaden med Todde.
Vi köpte: 2 ben till hundarna,Lax & en t-shirt till mig då. x)
T-shirten som jag köpte är söt men det ända felet är att det står "Love  Dad"!
Hehe jag såg inte det jag trodde att det bara stod love..
Menmen,Sen gick vi på safari och fikade.
När vi kom hem så badade vi Zmilla för vi ska klippa henne. :)
Har inte gjort så mkt mer idag.
Nu ska vi raka henne.
Undra hur det kommer gå? :o

Kärleken är underbar! :love: :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: