2011-02-01
22:32:12

S J U K !

Hej igen!
Idag har jag inte heller varit i skolan för har feber,ont i magen och ont i huvudet!
Blev sjuk i söndags när jag och Lina skulle åka hem från Gällivare.
Men nu känns det mycket mycket bättre! :D
Har iallafall inte feber bara lite huvudvärk.
Men blir hemma från skolan imorgon också..
Men till fredag måste jag vara frisk!
För då ska jag med Selma till Kurra. :D :D :love: :love:
Det är jätte kul där. :D
Haha har många härliga minnen därifrån. :love:
Har så många så att det inte går att räkna!
Men ett minne kan jag dela med mig.
Det var när jag,Selma & Fanny sov i husvagnen.
Fanny är Selmas syrra.
Fanny låg och sov och jag och Selma satt och skrev och ritade massa kändisar,frukter,kläder,städer och låtar. :D
Vi satt och gjorde det till sju på morgonen!!
Hahaha fattar bara inte hur vi kunde tycka det var så kul! :D
Menmen nu lämnar vi dom minnerna. ;)
Men det kommer bli jätte kul! :D :love: :love:
Jag kommer ändra lite i det där testet.
För idag är det ju dag 10.
Då står det typ "Vad hade jag på mig idag?" och eftersom jag är sjuk så har jag bara gått omkring i pyjamas. x)
Så när jag blir frisk så ska jag ta den "kategorin".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: