2011-01-17
21:02:47

Anton,Du ska då få för muffinsen! ;)

Hej!
Idag har jag och Selma hållit på och slita av oss håret med försök över att få min blogg design bra!
Men ja,Alla är väl inte perfekt?! Hahaha ;)
Men jag lovar att den kommer bli as snygg! Kanske inte vad ni tycker..Hahaha;)
Men idag i skolan så hade vi bad men jag,Selma,Lina,Ken & Samuel hade tagit med gympakläder.
Så Thomas sa att vi skulle gå vid "Torneus renprodukter" och sen till kyrkogården.
Men vi tog en "Sen väg"!
Hahahah så det blev väl lite...SVAMMMEL! ;)
T.ex vid badis backen så ramlade vi heeeela tiden!!
Det gick inte riktig som tänkt..
Men vi kom ju upp nån gång..Hehehe!
Sen hade vi bildlektion och det SUGER!
Så jag och Selma satt och skrev på papper typ vad vi sa.
Som ett "Chattrum"Haha x)
Sen när vi skulle sluta så skulle Lina kasta sina muffins.
Så jag,Selma,Anton & Robin fick tävla om dem.
Såklart fick ANTON dom!!
Han ska då få!
Dom var ju såå goda,fluffiga & chokladiga! ;)
Hehe,Men nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på fb som vanligt.
Imorgon är det kör! ;/
Hoff!
Fly min kung! <3
Zmilla min ängel! <3 Älskar er båda grymt mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: