2011-01-21
18:02:34

Dag 1-Presentera mig själv

Haha,Ja jag har ju liksom haft bloggen ganska länge så presentera mig själv har jag ju gjort men alla kanske tittar vad jag har skrivit när jag började blogga så jag tar en ny presentation. ;) :D

Ja,Jag heter somsagt då Liv Landström och jag är nu 12 år.
Jag fyller år den 30 september.
Jag har två hundar som heter Zmilla & Fly. :love: :love: :love:
Jag bor med Todde. (Min låtsas pappa.)
Varför jag bor med honom är för att min mamma dog den 17 april! :love: :love:
Och jag vill inte flytta till min pappa för han bor inte här i Kiruna.
Alla säger:Men du hittar nya vänner m.m men jag har inte råd att förlora mina vänner nu för dom ställer alltid upp för mig! :love: :love:
Och jag älskar dom såå mycket! :love: :love: :love: :love:
Jag älskar att vara i stallet med hästarna,Sjunga,Umgås,Mina hundar,dansa & shoppa. :)
På onsdagar rider jag.
Om jag inte rider har jag teori. :)
Tisdagar har jag kör. :love:
Ska kanske börja i någon sport som man rör sig lite mer i. ;) (inte för att jag är fet. ;).)
Jag har lite smeknamn också. ;)
Livan,Luven,Lillan & Livis.Hehe :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: