2011-01-22
15:51:26

Dag 2-Min önskelista

Ja julen har ju varit. ;)
Men jag kan ändå tänka på min önskelista till nästa jul. ;)

1.Kläder! ;)
2.Prasentkort.
3.Hårgrejer
4.Liftkort
5.Smycken
6.Gavin DeGraw's skiva! :love:
Sen vet jag inte riktigt ;)

Nu kommer lite övrigt som jag har gjort idag. :)
Inga-Britt & Leif kom kl:12.00
Märta & Evelina ringde angående om jag ville följa med till backen.
Det ville jag.
Så jag tog på mina slalom grejer och stack till backen.
Vi åkte från 12-15.00
Nu sitter jag bara och chillar med musik.
That's life! :love:
Kl:17.00 blir det mat.
Ripa på menyn. :)
Nä nu drar jag till tv:n ;)
Postat av: Sofie på Önskelista

Gör en riktig önskelista som du kan fylla på under hela året på onskelista.se så har du en färdig lista till nästa jul eller när du fyller år! Du kan skicka listan till folk som då enkelt kan se ad du önskar dig, plus köpa sakerna direkt via listan!

2011-01-24 | 08:29:41
URL: http://www.onskelista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: