2011-01-02
22:49:06

Det gick faktiskt bra!

Hej!!
Jag har ju åkt slalom idag då med Linnea,Lovisa & pappa & Tomas stod och tittade på.(Pågrund av knä)
Det gick faktiskt bra.
Men jag blir irriterad på när folk ställer sig mitt i backen och bara pratar!
Asså man kan ju vänta tills man kommer ner eller ställa sig på sidan.
Man behöver ju inte stanna mitt i backen!
Okej om nån har ramlat & slagit sig men om man bara pratar..
Aja.
Vad ska man göra nu då?
Just det jag,Linnea,Lovisa,pappa,Tomas,Mary & Dessi har varit hos faster Ella sen typ fyra.
När vi åkte slalom stannade Mary hos Kelia & Jonas då när vi åkt klart så åkte vi och hämtade henne.
Och dom har en jätte söt lite flicka som heter Ana-Beatriz.♥
Då satt jag och Linnea och lekte med henne.
Hon är sååå söt.♥
Man vill bara råka ta med henne i väskan. ;)
Men nu ska jag gå och kolla tv.
Hej dåå & God natt♥//Lillalivan♥
Haha,Var typ 10-9 år ;)


Postat av: Anton

vart åkte ni slalom?

2011-01-02 | 23:47:18
Postat av: Lillalivan

Dundret!

2011-01-03 | 22:21:27
URL: http://lillalivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: