2011-01-18
16:35:32

F**king Perfect

Hej!
Idag fick vi sluta 1h tidigare för vi hade inge språk. :D
Idag har jag ju också kören från kl:17.00-18.00 :)
Jag och Todde åkte efter skolan till KAPPAhl.
Där hittade jag ett par jeans & en rosa-beige tröja.:)
Nu ska jag ju snart på kören då ska Todde på okQ8 och hämta ut ett paket. :D
Undra vad det kan vara kanske andra sesongen av One tree hill?!
Haha,Ja det tror jag att det är. :D
Den är såå bra bästa serien ever!♥
Sen är den ju bra för att det är en snygging med som heter Chad Michael Murray!♥♥
:D :D :D
Han e bara sååå snygg!
Men nu är jag iallafall inne på fb och spotify.
Som vanligt. ;)
Hehe men nu ska jag kolla in lite bloggar.
Kanske slänger in ett inlägg efter kören.
CHAD!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: