2011-01-27
21:54:57

Gruvtrollet :)

Hejsanhoppsan!
Idag har man varit på gruvtrollet med Mickis,Selma,Moa & Lina. :D
Vi hade roligt! :D
Haha körde typ bara jaga & Kurragömma med dunk! :P
När man kom därifrån blev det bara att äta och hoppa in i duschen.
Och nu är jag här igen. ;)
Sen har jag packat.
För jag och Lina ska åka till Gällivare imorgon. :D
Och imorgon ska vi med klassen till snöfestvalen..
Det kommer bli såå..PINSAMT!
Ja,Om man kommer till klassen så överleve man inte! ;)
Men alvarligt man kommer typ "Ööö vem har släpat med sig såna stökiga ungar?!"
Asså kommer bli såå pinsamt!
Jag kommer iallafall kolla bort som att jag inte känner dom!
Jag tror att min klass har nå konstigt problem..
Men jag gillar ändå min klass på något sätt. :love:
När man väl går i samma klass i 7 år så blir man som van. :)
Min klass är speciel på många sätt. :)
Haha vi kollade på filmen Svarta hingsten idag på sista timmen.
Då sa en kille "Asså vad trög han är,Varför lät han inte hästen bli biten av ormen så den dog och då får han ju kött!"
Man tänker ju "Ja,Vad tänker han med??"
Asså om ormen hade bitit hästen och den dog så skulle ju ormen ha gift i sig.
Och då om den biter hästen och den dog och han skulle äta den så skulle ju pojken också dö..
För hästen har ju ormens gift i sig! :o
Asså LITE trög..
Haha ja man får då skratta i denna klass. :D
Klass 6a Högalidskolan är speciell. :love:
Längtar då inte till sjuan för då splittras vi!! :( :( :(
Amen god natt! ;)
Denna tog jag i sommras :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: