2011-01-16
14:15:08

Saknar dig!

Hello.
Har inte gjort mycket idag har typ sovit till 11 sen kollat tv.
Roligt jag vet.
Men det blåser som bara den!
Så blir nog att vara innre heeela långa dagen!
Okej om jag ska beskriva hur mycket det blåser så kan jag säga att flaggorna vi okQ8 håller på att blåsa av!
Men så är det ju i kalla Kiruna..
Hoppas på att jag kan få hjälp med designen.
Vill ha en egen design.
Kanske kan få hjälp av Selma??
Får se.
Har smyckat mobilen med lite hjärtan och stjärnor som jag hittade.
Har drömmt en as konstig drömm!
Det var typ att jag kom ut ur en tavla och träffade Linn.?
Asså den var så konstig..
Sen åkte jag tåg med Selma & Sara till göteborg och då kom jag in i en tavla och när jag kom ut stod Linn där.(Linn är min syrra som bor i göteborg.)
Hahah aja.
Vad ska man hitta på nu då när det är sånt här väder?
Bild från Sammakko i sommras.VILL HA SOMMAR NU INTE SÅNT HÄR SKIT VÄDER!!
Postat av: Anton

hehe aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-16 | 19:06:21
Postat av: Helen

Vilken härlig dröm du hade. Ja, snart är vi hos dig.

2011-01-17 | 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: