2011-01-03
22:40:27

Test! ^-^

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Åkte till Brasilien. :D
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget.
3. Fick någon du känner barn?
Ja,Kelia
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja..Väldigt nära.. :(
5. Vilka länder besökte du?
Brasilien
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
JA MAMMA!!  
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
17/5-10♥
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att aj ghar underbara vänner som ställer upp för mig!♥
9. Vilket var ditt största misstag?
Jag vet inte.
10. Vilket var ditt bästa inköp?
öm jag har köpt mycket under ett år! Dum fråga!
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. ^^
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
What?
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld,ont i magen har man väl haft.
'14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
??
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
??
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Ne inte vad jag kommer på iaf.
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej?!!
18. Hur var din julafton?
Bra.
19. Blev du kär?
Jaa
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
One tree hill
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Ingen jag hatar,Men jag tycker bara inte om alla!
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Om jag kunde drömma.
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
P!nk-Fucking perfect 
24. Önskade du dig något som du fick?
JA??!!!!
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja..
26. Vilken var årets bästa film?
Svårt,Vet ej
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade hemma med nära o kära.
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Många.
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Skön.
Liiite rockiga (Ibland)
Söta.
30. Vad fick dig att må bra?
Tröst..
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
VA???
32. Vem saknade du?
Lina Nylund,Ida Waistedt,Selma Mörtlund & Linnea Landström.♥
33. Vilken var din bästa månad?
Juni
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Vet inte finns det väl.
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Det här kommer bli mkt bättre hoppas jag ^^
//Lillalivan♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: