2011-01-13
20:37:53

Vill alltid vara din!

Hej!
Förlåt för dålig bloggning!
SKA skärpa mig nu! ;)
Men nu har ju skolan börjat och fullt upp med läxor fasst den här veckan fick vi faktiskt bara spanska läxa.
Imorgon är det ju då fredag då ska jag kanske gå på gruvtrollet med Selma.♥
Om någon av mina vänner läser det här kan ju ni också följa?. :)
Men idag fick jag en ny slalomhjälm och nya glasögon. :D Det är spegelglas. :D♥
Men nu sitter jag i mitt rum och diggar musik och ska snart in på facebook.
Nyss gick Lina hem.
Har varit med henne sen 18-20.
Vi har bara suttit och spelat wii. :)
Vi dog hela tiden! ;D
Hahah vi fick ett gott skratt iallafall. :)
Nu sitter jag också och dricker varmchoklad med grädde.♥
Gud vad gott det är! :)
Men nu har grädde smällt så nu ska jag hämta mer.
Hej då & god natt för blir nog inge mer bloggande ikväll men ska försöka blogga imorron. :)
Tack för att ni finns!Lina,Ida,Selma,Sara,Ida & Anton.
Ni hjälper mig för varje dag.
ÄLSKAR ER!!!!! Mina fina vänner vill inte förlora er nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: