2011-07-05
00:30:31

00:19

Hej.
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.
Jag kom idag till Jonis.
Under helgen har det varit Kirunafestival. :)
Då har Ida varit hos mig. :D
Är lite arg nu!
Alla har ju en egen åsikt,right?
Iaf så skrev jag på facebook att jag har börjat gilla Justin Bieber,då kommer det kommentarer som "Han är bög!","Justin bögBieber!
Asså vad f*n jag gillar vem jag gillar och dom kankse inte gillar han men det gör jag som skriver det!
Jag vill faktiskt inte höra sånt!
Tänk att vara Justin,Det är en dröm att bli en stor stjärna som han,sen får han höra att han är bög och allt sånt!
Det är så onödigt och omoget!
Var bara tvungen att skriva det här.
Skriv gärna komentarer om vad ni tycker om det här.
Men skriv inget dumt om honom!
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer! ;)
Så god natt så syns vi nån dag.//Lillalivan:love:
Postat av: Anonym

Klockrent!!!!! :D

2011-07-05 | 00:37:29
Postat av: Tindra

Ja det är elakt !!

För man får gilla vilken musik som man vill !

:)

2011-07-10 | 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: