2011-07-07
19:22:20

23 and 3! <3

Heej! :D
Idag vaknade jag och Ida,eh låt mig se..tre..! ;)
Ja,vi var ju vakna till ungefär fem.
Idag så har jag inte gjort så mkt med tanke på tiden vi vaknade. ;)
Men klockan sex hade Ida genomrep,hon ska sjunga på Pajala Marknad och sen på måndag på logen. :)
Lycka till i förväg min vän! :) :love:
Tänk att skolan börjar snart!
Usch!
Inte då kul..
Just nu lyssnar jag på Justin Bieber feat Jessica Jarell - Overboard. :love: :love:
Otroligt bra låt. :love:
På måndag börjar ju fotbollsskolan. :D
Ska bli SKIT KUL! :D
Hoppas att Selma kommer. :)
Hon visste inte om hon orkade.
Men jag hoppas att hon kommer! :)

Har lust att cykla till byn,men inte ensam.
Nå ska nog ta och röra mig till studsmattan.
Vi syns väl snart.//Lillalivan :love:

23 och 3 är Nathan och Lucas scotts tröj nummer! :D :love::love::love:
Haha,jätte fin ;) ÄLSKAR ER! :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: