2011-07-10
22:01:30

Årets första dopp

Hejhej.
Idag har jag och Ida varit och badat.
Vi åkte först till Kangos till udden,men det var för mkt folk sen är det så skitigt vatten! :s
Så vi åkte tillbaka till Jonis badstrand Isojärvi.
Vi var där ungefär en timme.
Sen kom Ida tillbaka till mig,haha lät ganska fult. ;)
Då bestämde vi oss att åka och bada igen fast till Galevamella,det är närmare oss.
Det var jätte varmt vatten.
Det var faktiskt varmare i vattnet än i luften.
Så vi blev där i ca fem timmar! :)
Det var så varmt och skönt.
Vi badade sen solade,badade,solade.
Fick faktiskt lite färg. :)
Mest på benen.
Sen åkte vi hem,och nu är jag här och läser Idas och Isabellas bloggar. :)
Ida har lite bilder därifrån,får se om hon lägger upp dom ikväll.
Annars blir det i morgon. :)

Imorgon börjar fotbollsskolan.
Blir ju som vanligt för mig och Ida och cykla dit. :)
Alla erbjuder oss skjuts,men vi vill cykla! ;)
Blir väl att stiga upp kvart i nio,det börjar ju tio i tio.
I år får man en munktröja med namnet på och en fotboll. :)

Senare på kvällen blir det att åka till logen och se Ida sjunga. :D
Hon har otroligt bra röst! :D
Efter det blir det att åka hem,byta kläder sen gå till Ida.
Hon fyller 15 år imorron! :)
Grattis i förskott! :D :love:
Har en liten present till henne. :)
Men ska köpa något mer Gtb/Dalsland.

På tisdag blir det väl att bada i Galevamella igen. x)
Nä nu måste jag börja packa till imorgon,men jag antar att jag skriver i imorgon.
God natt//Lillalivan :love:
Jätte bra! :love:
Postat av: Ida

Haha tack ;) Ooo så du har en present, längtar tills man får se vad det är xD

2011-07-10 | 23:30:04
URL: http://hopeidalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: