2011-07-11
20:18:35

Åska -.-

Idag var ju somsagt första fotbollsskole dagen.
Kul var det,men det var så himla varmt! phu..
Solen stekte så mycket så jag blev bränd på armarna.
Det hettar som bara den!
Hoppas att det blir regn imorron.
Då behöver inte alla se hur svettig man är. ;)
Haha,nä men det blir svalare.
Det bra var att 95,96,97,98:na kom i samma lag eller grupp. :D
Det var riktigt bra,för Ida kom i mitt lag då. :)
Men Selma kom inte.
nånå,nu blixtrar det och mullrar..
Ikväll när Ida kommer hem blir det ju att gå till henne och fira. :)
Sen blir det en ny dag imorgon med uppstigning kl:08.30..suck
Aja,vad gör man inte för att må bra?
Nu måste jag faktiskt gå och slå in Idas present.
Skriver väl imorgon. :)
//Lillalivan:love:
Såå bra!
Han var ju på kf så fick jag och Ida hans autograf. :D :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: