2011-07-23
21:36:17

Göteborg/Dalsland

Hej.
Är nu i Göteborg hos Linn och hennes familj då. :)
Amanda är också här.
Har ju inte kunnat blogga för att jag inte haft någon internet.
Menmen..
Vi bor ju egentligen i Dalsland med Inga-Britt och Leif,men vi är bara och hälsar på här. :)
I Dalsland bor vi i ett jätte fint hus med två våningar.
Plus att vi har en jätte fin gård. :)
Ojoj.
Så vi åker tillbaka dit imorgon,vi tar med oss Linn. :)
Men nu ska jag berätta lite vad vi har gjort.
Igår var vi på Nordstan och shoppade. :D
Köpte ganska mkt.
I förrgår var vi på Liseberg. :)
Så det har varit jätte kul här.
Ska nog visa grejerna sen när jag kommer hem.
Fast jag åker ju tillbaka till Jonis. :)
Men när jag är hos Ida och vi är på datorn kan jag ju skriva.

Imorgon ska vi gå på Universeum. :D
Efter det åker vi hem.
Kallar huset i Dalsland hem. x)
Blir nog att bada väldigt mkt.
Bor jätte nära stranden.
Sen ska vi åka ut med Leifs båt "strulan" och fara ut till en liten ö. :)
Sen hoppar vi från båten några tusentals gånger,antar jag. ;)
Nu ska jag dra iväg till Linn.
Ha det gött. ;) //Lillalivan :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: