2011-07-08
22:10:39

Pajala Marknad

Hejsan!
Idag har det varit fullt upp!
Har ju varit på Pajala marknad. :)
Gick med Ida och hennes syster Isabella. :)
Kul var det.
Köpte en handväska,en Justin Bieber tröja & Solglasögon. :) :love:
Nöjd med mitt köp.
Imorgon blir det också att åka dit. :D
Då ska jag ju gå med Ida och hon kanske ska träffa sin brevkompis på marknaden. :)
Vi har redan planerat vad vi ska göra när vi kommer dit.
Vi ska gå typ direkt till Telias "shop buss" eller hur jag nu ska säga. xD
Vi ska köpa mobiler.
Eller ja en till henne ochen till mig då. ;)
Dom kostar bara 99:-! :D
Ska kanske köpa en HTC eller en Samsung. :)
Och för nått där vid 500:- får man en Iphone,tror jag. ;) :)
Har inte så mkt mer att berätta,eller jo att igår kväll beställde man "A Cinderella Story" för endast 49:- :D
Men nu ska jag ta och äta något för antagligen blir det att kliva upp tidigt.
Ja juste,Jag och Ida hade vatten krig,Det var as kul! :D :love:
Blir nog ingen mer bloggning förän imorgon.
God natt:love: //Lillalivan :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: