2011-06-17
15:42:37

Dear John ♥

Hej.
Idag har jag vaknat där vid ett.
Inte gjort så mkt,kopierat lite bilder till min farmor och farfar. :)
Vid sju tiden ikväll så ska vi på middag till pappas jobbarkompis Natalia (stavning).
Kanske ska farfar komma och hämta mig och Isa till Sammakko.
Vi får se.
Jag blir där till tisdag.
Tror inte det blir någon bloggning för tror inte dom har internet.
Annars skriver jag ju när jag är hemma igen. :)

Igår kollade jag och Isa 'Dear John' :love:
Ojoj,så grymt bra!
Vet inte om jag någonsin har gråtit så mkt till en film?.
Jag tipsar er läsare att se den. :love:
Men nu ska jag ta mig en snabb dusch,sen blir det väl att gå ut i det fina vädret. :)
Vi syns//Lillalivan:love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: