2011-06-16
17:23:47

Ett tråkigt test -.-

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:Kärlek,hat,döden
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator,pennor?,bilder
Tre saker jag gör just nu:facebook,musik,bloggar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Säga till dig det jag inte har sagt,gifta mig,bli lycklig
Tre saker jag kan: sjunga,vissla?,lyssna ;)
Tre saker jag inte kan:Hjula*,vara glad när jag förlorat ;) ,rita
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:Musik elr vad? ;o Snow Patrol - Set the fire to the third bar,Nada Surf - Always love,Gavin DeGraw - Stay :love:
Tre saker jag skulle vilja lära mig:Rita,fota riktigt riktigt bra, ?
Tre favoriträtter: Pasta carbonara,Cafta ( Brasiliansk rätt),lövbiff med bakpotatis :)
//Lillalivan :love:
Postat av: Ida/Junis xD

Haha har du börjat tycka om Stay med Gavin DeGraw nu? xDxD Jag älskar den, men har börjat att lessna lite på den, så mycket som man har lyssnat på den xD En ny singel med Gavin heter: "Not over you" den är grymt bra :)Vi ses och hörs :)

2011-06-16 | 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: