2011-06-27
15:55:48

"Nom".

Hej.
Har inte kunnat blogga under tiden jag har varit i sammakko.. :(
Men nu ska jag försöka blogga så mkt jag kan för jag åker ju snart till Jonis fotbollsskola då blir det ingen bloggning,sen efter det åker vi ju ner till Dalarna/Gtb.'
Så blir ju ingen bloggning på flera veckor...
Men jag hoppas att ni kommer att läsa min blogg när jag är tbx. :)
Men iaf,på torsdag är det Kirunafestivalen. :D
Den är hela helgen.
Så på torsdagen åker jag hem tidigt på morgonen,är ju i Gällivare så jag hiner fixa mig och så. :)
Så jag ska gå med Lina och Ida från jonis. :D
Ska bli jätte kul. :)
Ida stannar nog över helgen. :D

Den här helgen har det ju varit midsommar.
Då var vi i sammakko och firade.
Det var ju såklart fammo & faffa som var där,sen var det Jonas,Kelia,Ana-Beatriz,Ryan & Sture.
Sen var det Tomas,Dessireé,Linnea & Lovisa.
Sen kom Sanna & Sandra wn snabbis. :)
Vi var på hembygdsgården och dansade runt midsommarstången,fikade.
Sen hade dom lite tävlingar. :)
Då var det pilkastning & skattjakt för barnen.
Jag fick 200 poäng på pilkastningen.
Linnéa fick också 200,så det blev delad 1:a plats. :)
Så vi fick lite priser.
Sen åkte vi vidare till Tomas & desireés stuga som kallas "Gul-stugan". ;)
Där var det lite fika och lekar/tävlingar.
Där vid fem åkte vi till fammo & faffas stuga då och åt middag,vilket blev grillat med lite gott och smått. :)
Sen åkte Tomas och dom hem där vid ett tiden.
Jonas och Kelia och dom andra sov i timmerstugan,fammo och faffa ärger den också. (den är några meter från fammo och faffas stuga.)
Just det,Kelias mamma och bror var ju också där. :)
Anna & Willmar.
Willmar lärde mig dansa en väldigt vanlig dans i Brasilien. :)
Lärde mig snabbt.
Så det var en väldigt kul midsommar. :) :love:
Snart ska jag med pappa till stan och kolla nå nya skor. :)
Men först ska jag äta.
Vi syns snart.//Lillalivan :love:
Juste rubriken "nom" är för att Ana-Beatriz kan inte säga Kom,så hon säger "nom" ;)

Ps:Ida min vän,jag saknar dej också! :love: :love: :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: