2011-06-13
14:03:54

Oi

Har ångrat mig.
Vill inte ha något sommaruppehåll!
Men jag kommer säkert inte skriva lika ofta som jag gjorde innan sommarlovet.
Jag kom till Gällivare på fredagen då vi hade skolavslutning.
Haha,på skolavslutningen så spelade 6as tjejer telletubies & bollibompa.. ;)
Jag spelade bas. :)
Sen har det varit kanon väder nästan hela helgen.
På torsdagen var det 35 grader i solen i kalla Kiruna!
Otroligt varmt var det.
Så jag och Selma gick på stan med shorts. :) (Fast det var Selma som gick i shorts ;) )
Senare satt jag med mommo på balkongen och åt färska svenska jordgubbar. :D :love:
Nu lyssnar jag på Hallelujah - Kate Voegele. :love:
Jätte bra låt. :)
Ska nog nörda lite sims nu. ;)
Vi syns snart.//Lillalivan :love:
Hade ingen bild.. ;(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: