2011-06-18
02:38:53

Pula - Pula

Hej alla fina!
Var ju som sagt på middag ikväll,hade roligt. :)
Dom hade en hund och en katt. :)
Hunden var en labrador katten..Vet jag inte! ;)
Molly var hunden och katten Oliver. :)
Jag oc Isa hoppade mest studsmatta.
Här kommer lite bilder. :)
Natti natti,skriver kanske imorgon,åker ju till Sammakko.
ps: Pula -Pula betyder hoppa - hoppa på portugisiska. ^^
//Lillalivan :love:


:love:
'Här kommer jaag'! ;)

Isa :)


Min osynliga motorcykel. ;)


God natt alla fina! ;):love:
Postat av: ida

SÖÖÖT du är hjärtat<3

SAknar dej som F*N!!

Måste umgås i Jonis<333



KYSSS min vän!

2011-06-18 | 15:50:03
URL: http://iloveyounow.blogg.se/
Postat av: Helen

Oh, Livan vad söt du är på korten.

2011-06-20 | 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: