2011-03-31
20:33:15

Ingen dator - ingen bloggning

Hej.
Har inte bloggat på ett tag och det är för att jag inte har haft tid.
Idag så var jag ju i skolan och vi slutade kl. 15.00
Då kom Todde och hämtade mig och vi åkte till mommo och åt. :)
Sen gick jag hem med Zmilla.
Påväg hem mötte jag Lina & Mickis. :)
Då gick jag hem och lämnade Zmilla sen till Lina.
Det blev inte så mkt gjort, vi svamlade mest. ;)
Vi bar typ kuddar på huvet.? :p
Haha, Ja svammel blev det mest.
Idag på syslöjden gjorde jag klart min väska. :D
Den blev jag nöjd över. :)
Och nu så ska vi lära oss att sticka runt.
Då ska jag och Mickis göra ett mobilväska.
Det ska vara en liten tröja. ^^
Så imorgon ska jag gå och hämta väskan. :)
Sen ska jag till kl. 11.20 till tandläkarn. :/
Ingen höjdare precis..
När vi slutar är det bara att skynda hem och packa för vi ska till stugan. :D
Det ska bli kul. :)
Ja, i veckan fick jag min mobil. ^^
Den är jätte snügg. ;)
Lyssnar nu på We belong together - Gavin DeGraw.
Haha, Idag i skolan så fick jag en ny bok som heter treklöver, då på första sidan skulle man skriva in sitt namn,intresse osv.
Sen längre ner på sidan så stod det "En person du skulle vela vara med för en dag", Jag skrev GAVIN DEGRAW OFC! :D :P :love:
Nänu ska jag börja träna på glosorna. :/
God natt :love: //Liiiv :love:
Gillar när stigen går där baki. :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: