2011-03-02
17:20:21

Onsdagar är tråkiga! ;)

Hej alla bloggläsare!

Idag är det då onsdag och vi hade skidor idag på idrotten..
Det gick ju Jätte bra.! (Elr inte)
Haha,ramlade några gånger och en viss person fällde mig hela tiden jag åkte förbi honom! ;)
OCH dagens höjdpunkt var att jag gick till Maggis hårvård och klippte mig. :D
Det blev lugg. :)
Blev väldigt nöjd,kan lägga upp en bild senare.
Sen gick jag och Selma på direkten. :)
Nu blir det att äta, sen blir det att kolla One tree hill! :love::love::love:
ÄLSKAR ONE TREE HILL! :love: :love: :love:

Ses senare.//Lilla one tree hill diggaren. ;)
Nathan :love: Lucas :love:
Btw: Vad tycker ni om designen? Komentera :)

Postat av: Helen

För det första: Lägg ut en bild genast på din nya frilla



För det andra: Är inte de killarna i one .......hill lite för gamla för dig????? men söta är dom. dvs.

2011-03-03 | 08:28:26
Postat av: Anonym

Super snyggt :)

2011-03-03 | 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: