2011-03-10
12:17:11

Sitter här i tystnaden och väntar på Ida..

Hej!
Vaknade kanske för en halvtimme sen.
Åt lite frukost sen datorn
Har drömt en fantastisk dröm. :love: :love:
Jag drömde om Nathan & Haley.:love: (Dom från One tree hill.)
Jag fick vara Haley för en dag. :D
Ville aldrig vakna.! :love:
Men lite skum var den.. ;)
Också är man ju orolig för Zmilla..
Hon har börja tro att hon har valpar. :(

Imorgon får jag troligtvis min psp. :D :D
Hehe,Ska börja klä på mig nu Ida kommer snart hon skulle bara ge mat åt dom 8 kaninerna. :)
Bye//Liiv :love:
Postat av: he

Men det är väl inte förränn till sommaren, ni ska para zmilla???. Är hon kär i nånn uppe i jonis??

2011-03-12 | 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: