2011-03-03
22:10:08

Ska jag sjunga den elr den elr kanske den?

Hej igen.
Har LITE beslutsångest!
Vet inte vad jag ska sjunga..
Vad tycker ni? Komentera och kom med egna förslag. :)
En lista på låtar som jag kanske vill sjunga, Men kan ju då bara sjunga en..
1.Missing you - Tyler Hilton
2.Halo - Bethany joy Galeotti
3.Feel this - Bethany joy Galeotti
4.Jealous guy - Gavin Degraw
Vad tycker ni läsare?? O.o
Ska snart försöka sova för imorgon skola till 13.20 sen slut och direkt hem sen i bilen påväg till Jonis. :D :D
Hehe,,
Skriver nog när jag kommer fram. :)
Kraaam

Postat av: Helen

Jag tycker du ska ta missing you.....



Och hur går det med bilden på nya frillan????

2011-03-05 | 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: