2011-03-14
19:41:03

We belong together ♥

Hejsan,Hejsan.
Har ju varit i skolan idag..
Första dagen är alltid segast.. ;)
Hehe,Har iaf varit med Lina,Varit ute och ätit med mommo och pratat med Lina. :)
Nu är jag på fb och spotify.
Lyssnar på låten jag troligen ska sjunga.
Gavin DeGraw - We belong together. :love:
Den är as bra! :)
Hehe, Har ganska tråkigt..
Igår kom vi hem vid 5 och då hade jag väldigt tråkigt!
Blir så van vid att det bara är att skicka ett sms till Ida Fors som det står typ: Du kan komma när du vill. :D
Hoff..
Hahahahaha, Jag och Lina hade lite damp.
Vi gick till bvs sen stannade vi på skolgården och började kasta..Vad heter det? Snöklossar? Snöstenar? Men iaf så fick vi oss ett väldigt gott skratt. :D
Haha, Tror aldrig jag har skrattat så mkt! ;)
Men nu ska jag ta och spela på min psp. :)
Blir nog inge mer inlägg ikväll.
Så säger nu godnatt. :love:
Bye//Liv :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: