2011-05-16
22:15:39

And when you smile,the whole world stops and stares for awhile

Ciao.
Sitter nu här med mommo och kollar tv och dricker färskpressad apelsin juice. :)
Idag var jag inte i skolan var istället i gällivare hos tandläkarn.
Det tog typ bara 10 min.
Senare vid 12 tiden gick vi på "stan".
Vet inte om man kan kalla det stan men.. :p
Var på kapphal & dollarstore.
På kapphal köpte jag: Jeans,två linnen,tights till skolavslutningen & sockar.
På dollar: Hårspray.
Kirunas vår väder = regn...
Fast det är ganska så skönt ändå. :)
När jag kollar ut vill jag bara springa ut och stå där och sen springa in helt våt. :D
Det är minnen det.
Gjorde det med i Jonis på sommaren med Ida.
Nu ska jag kolla klart filmen som går på tvn.
God natt & sov gott så syns vi i morgon. :love:
//Lillalivan :love:
Nyår 2010
Föresten har ju klippt mig. :)
Kommer en bild.. nån dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: