2011-05-28
13:50:38

Kan man kalla mig trött?

Oi. ^^
Kom hem igår efter en veckas klassresa.
Åkte direkt till Jonis.
Sov hela bilresan till jonis,kommer fram kl 17 lägger mig i sängen och somnar..
Och vaknade 9.45
Haha,Kasal hade skickat ett sms kl 18 igår,då sov jag. ;)
voi voi.
Pixie och Zita har sprungit bort så blir väl att leta dom.
Dom har varit borta i två dagar nu.. :'(
Hoppas dom hittar hem innan lapparna hittar dom..
Om lapparna hittar dom skjuter dom..
Dom där pappskallarna tror att dom river deras renar!?
Seriöst..
Kan dom inte tänka med sin hjärna,om dom har nån!?
Men iallafall hoppas dom kommer hem.
Blev ju inte att vara med Ida igår.. :(
Det sög.
Idag har Ida åkt till sin mommo och moffa och kommer inte hem förän sent.
Blir nog ingen Ida.. :(
KOM HEM! ;)
Nä,men nu måste jag hjälpa mommo.
Shuduludu//Trötter.
Ps:Har fått tröjan jag ville ha från youtopia. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: