2011-05-17
21:59:51

Omplaceringshund

Hej.
Idag var jag i skolan och hade tråkigt som man brukar ha. -.-
Hehe,men sen var jag med Selma. :)
Det var ju kul iallafall.
Vi kollade på Tillbaka till Eden. :)
Den är liite gammal,från 1983. ;)
Men bra är den!
Sen åkte vi på kapphal och kollade prao plats men vi fick ingen.. :(
Ikväll har mommo och moffa varit här och vi har adopterat en hund,en omplacerings hund. :D
Hon heter Saga och är 2år och är en dvärgschnauzer,preci som Zmilla. :)
Så det blir nog bra. :)
Men nu ska jag fortsätta chatta med min låtsassyster Isa. :D (Isabela)
Hon är från Brasilien. :)
Vi syns väl.//Lillalivan:love:
Postat av: Kexchokladen! ;)

Vad sööt! :)

2011-05-18 | 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: