2011-05-08
19:55:15

Please don't go

Hej.
Under veckan har jag ju inte skrivit för att det inte gick att komma in på blogg.se.. :/
Och under helgen har jag varit  i Jonis.
Snart blir det att kolla på mästarnas mästare.
På lördag så stoppade vi upp stutsmattan. :) (stavning)
Ida och jag stutsade ett bra tag. ;)
Sen på kvällen så sov jag hos Ida. :)
Fast på kvällen var det inte roligt för Idas hamster Asta blev sjuk. :'(
Det är tråkigt dedär.
sen kollade vi på silent hill som bokstavligt sööög!
Kolla aldrig den!
Den var töntig,datagjord & löjlig!
Så det var inget bra val att kolla halva natten..
Nu blev det brottom, mästarnas mästare börjar! ;)
Vi synes i morgon.
Shuduludu!//Lillalivan :love:
Postat av: anton

hehe shuduludu!=)

2011-05-27 | 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: