2011-05-01
17:39:07

Purple rain

På fredag var vi ju i Sunderbyn.
Vi kom till sjukhuset typ 9,operationen var klockan 10 så vi tog det lungt ett tag.
När jag skulle opereras så fick man ta på sig en vit rock,en sån där plast grej över håret och sen tog man av skorna och stoppade på nå plast grejs över fötterna.
Man såg inte klok ut! ;)
Sjuksköterskan kom och gav mig lungnande medel,eller hur man nu ska säga.
Och den smakade apa!
Jag kom in i operationssalen och doktorn gav mig 6st sprutor i munnen!
Två i gommen,tre på vänstra sidan & en på höger sida.
Det var det som gjorde ondast. (Det var ju bedövnings sprutor.)
Sen somnade jag och kände inget.
Han skar upp tandköttet,borrade i typ tandköttet och limmade fast en guldkedja på tanden som inte vill komma ut.
Men det var ganska irriterande för det var ju en sjuksköterska där också hon stod vi sidan och sa typ efter var 5:e minut: Liv,hör du mig?.
Då var jag tvungen att titta på henne.
Sen sydde han ihop tanköttet med typ 4-5 stygn.
Sen fick jag gå och förtsätta sova i ett vilo rum.
Jag sov i typ 1h och 30min.
Doktorn kom och sa att vi kunde åka hem och att efter 7 till 10 dar skulle vi åka till sjukhuset i Kiruna och ta bort stygnen.
Nu ser jag ut som en tjockis på ena sidan och på andra Liv..
Fasst jag tkr jag ser ut som en iller? ;)
Imorgon får vi se om jag ska gå till skolan.
Jag vill inte gå till skolan såhär!
Men iaf så efter att doktorn sa att vi kunde åka hem åkte vi till Luleå och shoppade. :)
Jag köpte: Jumpsuit,en rosett ring,boken jag velat ha ett väldigt bra tag Livet på en kylskåpsdörr och sen fick jag ljus lila converse av Todde för att jag varit "duktig" på operationen. :) :love:
Vet inte precis "duktig" men vet inte vad jag ska säga. ;)
För ett tag sen åkte Inga-britt och Leif hem dom var här ett tag. :)
Och nu är smålis här och ska stanna i typ en vecka.
Smålis=Peter.
Vet inte vrf dom kallar honom så. :p
Lyssnar nu på Jennifer Lopez & Pitbull - On the floor.
Den är braa. :)
Nu ska jag mysa med min söta Zmilla. :love:
Hejs//Lillalivan :love:

Gammal bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: